poniedziałek, 13 czerwca 2011

Miło mi Cię poznać

"Interesy w internecie robi się z ludźmi a nie ze sklepem internetowym" - tłumaczy pewna Pani swojej koleżance nerwowo spoglądając na zegarek. Po chwili dodaje "przecież za każdym sklepem, każdą firmą internetową stoi jej właściciel, pracownicy". Rozmowa urywa się gdy na przystanek podjeżdża długo wyczekiwany autobus. Obie Panie nikną w tłumie innych pasażerów.
Prawda. Od dziś nie musicie robić zakupów w MUSKATO z nastawieniem na transakcję z bezdusznym sklepem internetowym. Mam na imię Sabina i miło mi Cię poznać :)
To ja zajmuję się Twoimi zamówieniami od poczatku do końca. Przygotowuję je, pakuję i wysyłam. To ja odpisuję na Twoje e-maile i odbieram telefon kiedy dzwonisz.
Jest też ktoś, kto osobiście sprawdza, czy Twoja paczka jest solidnie zapakowana - to Mysza, moja ukochana kotka perska, zwana też firmową maskotką :)
Niżej nasze zdjęcie...

1 komentarz:

  1. Witam i dziękuję za zaproszenie :)
    Chętnie poobserwuje !

    OdpowiedzUsuń