niedziela, 29 stycznia 2012

Przeganiamy zimę czy zatrzymujemy ją?

   Zapewne ile ludzi tyle opinii. Zapraszam do wyrażenia swojego zdania w KONKURSIE :) Mimo wszystko mam wrażenie, że większość z nas wolałaby tę zimę przegonić. Dlatego spodziewając się zdecydowanej większości głosów antyzimowych zorganizowałam ten konkurs. Mój PLAN jest taki - niech się zima o sobie nasłucha i naczyta [negatywnie ;) ]. Niech ma siebie dość jako i ja dość jej mam! Po prostu :)
Co nie oznacza, że nie czekam na pozytywne opinie o zimie. W końcu nie chcemy obrazić zimy, bo jeszcze ominęłaby nasz kraj w przyszłym roku. Tego nie chcemy, bo jakaż byłaby Polska bez odrobiny śniegu i uśmiechniętych bałwanów...




1 komentarz:

  1. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie w konkursie:)
    I zapraszam na mojego bloga
    letstrysthnew.blogspot.com
    jest tam wpis z wygraną sukienką;)

    OdpowiedzUsuń